Dagens

Dagens låt: Molly Sandén - Freak
Dagens frisyr: Lockigt efter den inbakade flätan igår
Dagens klädsel: Mörkblå tröja, mörkblåa jeans och svarta stövlar
Dagens händelse: Blir nog friskvårdspromenaden på lunchen med Linda
Dagens/kvällens planer: Jobb i vanlig ordning, sen är det min laga-mat-dag och sen tänkte jag lägga mig i soffan och kolla på nåt program på plattan
Dagens vill ha: Fler semesterdagar
Dagens saknad: EJEC
Dagens drog: Tuggummi
Dagens finaste: Snön som faller utanför fönstret
Dagens måste: Handla
Dagens dricka: Vatten
Dagens köp: Frukt, skinka och bröd hade jag tänkt
Dagens kärlek: Markus <3
Dagens mat: Frukost: Mackor med ägg och rostbiff och yoghurt, Lunch: Potatisgratäng med lövbiff och morötter, Middagen är fortfarande ett oskrivet blad
Dagens mående: Lite trött men annars helt okej
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0