Sjukis..

och när man är sjuk hemma hos oss så får man äta precis vad man vill, lite som en lördagkväll utan hämningar! Eftersom Markus nu har gått och blivit sjuk så är hans önskningar min lag, så ikväll har jag bakat drömmar till min lilla sjukling. Både blåa och traditionella vit/beige/gula/eller vad dom nu är för färg. Jag tror att jag lyckades ganska bra (även om det blev en hel del olika storlekar på kakorna) 


Annars då? Jo, jag har sakta men säkert kommit igång med träningen igen, tränade som vanligt med Lina idag och hon är inte nådig kan jag lova! Planen för imorgon är pilates med Sanna, det är första gången jag prövar pilates så det blir spännande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0