Fredagspresenter

Träffade mamma och "Lilly" en snabbis efter jobbet, och fick två jättefina blommor av mamma. 


Den till höger valde jag själv och den till vänster hade hon redan köpt :)

Fick förresten den här tavlan av mamma  för ett tag sedan, också jättefin, precis min smak, mamma kan hon! 



Prövade för övrigt att göra egen pasta ikväll till middagen, blev över förväntan faktiskt! Till pastan gjorde jag en gryta med kyckling och fläskfilé. Blev en himla dålig mobilbild, men mobilen är allt jag har sedan systemkameran kraschade i London förra året.. 




Nu ska jag strax springa ner och hämta tvätten, sen tror jag vi ska se nån film. 

Ses när vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0