Stockholm

Igår morse klev jag upp så tidigt som klockan fyra! Blev hämtad av taxin kvart i fem och sen bar det alltså iväg till huvudstaden igen för mer utbildning, denna gång är det grundkurs i ärenden. Var helt slut igår redan vid lunch, nästa gång tänker jag vägra åka samma dag. Känns lite bortkastat att kliva upp så tidigt och sen lyssna en hel dag..

Jaja, nog med "gnäll" nu, igår kväll var jag som sagt på Kung Lear på Stadsteatern. Den var rätt bra men kändes lite seg, den var över tre timmar.. Gick förbi 7 eleven och köpte med mig lite cola och nötter att knapra på. Pratade med Snygg-Markus hela tiden, det kändes tryggt, man vet ju aldrig vad man träffar på på gatorna här nere. 

Just nu har vi en liten paus mellan bodelningsförättare, boutredningsmän, adoption och kontaktförbud, en salig blandning helt enkelt! Efter kursen ska jag kolla på skor och jacka och sen blir det musikal! 


Teatern jag såg igår: 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0