Kvällen

Jag drog mig tillbaka rätt tidigt, jag känner mig trött och jag saknar Markus redan.. Nästa vecka och veckan efter det blir verkligen en utmaning, då jag är borta större delar av veckorna, även på nätterna. Jag ska iväg på utbildning i huvudstaden. Jag ser verkligen inte framemot att sova själv. 

Några bilder från kvällen: 



Jag skulle egentligen ta på glasen när de var fyllda med bubbel, men jag glömde det ;p



Förrätten, var väl helt okej även om den inte var riktigt min grej. Varmrätten kunde jag tyvärr inte fota då det var alldeles för mörkt i rummet och det blir inte alls bra med blixt. 


Denna fina utsikt får avsluta kvällen. Jag har precis pratat med Markus och nu blir det tv i sängen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0