Helgen

Har varit en bra helg, känns som att man har hunnit med en del.

Lugn fredag med tacomys, lördag var det hockey i Örnsköldsvik med mina brudar (Emelie&Elin) och sen när jag kom hem var Marre här och spelade Wii med Markus ^^ Söndag var en riktig städ/rensa/tvätt-dag, så skönt! 

Nu sitter jag på jobbet och har fika, imorrn bitti är det dags igen, då åker jag tillbaka till Stockholm för ännu en kurs, denna gång i ärenden. Ska bo på samma hotell, men hoppas att jag får ett bättre rum.. Sen har jag bokat in teater båda dagarna, så det ser jag framemot! Kung Lear och sen Blodsbröder! 

Bildregn: 

Tacomys!


Elin hade bakat Modo-muffins!



Då var det dags!


Laddade till tusen! <3


Så här fint blev bordet när Markus målade det! Jag är supernöjd!



Det blev plankstek till middag igår (LCHF-style såklart)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0