Dagens

Dagens låt: Niklas Strömstedt - Om
Dagens frisyr: Plattat
Dagens klädsel: Svarta skor, ljusblåa jeans, vitt linne och grå tröja
Dagens händelse: Jag glömde min mobil på hotellet när jag hade checkat ut, så jag fick gå tillbaka igen..
Dagens/kvällens planer: Kurs, tåg i typ fem timmar och sen ska jag kramas med min pussnos <3
Dagens vill ha: Helg
Dagens saknad: Markus
Dagens drog: Quizkampen 
Dagens finaste: Markus är alltid finast <3
Dagens måste: Läsa ut Flickan från havet
Dagens dricka: Apelsinjuice
Dagens köp: Inget än så länge, men jag tänkte kolla efter en liten "fick-bok"
Dagens kärlek: Markus
Dagens mat: Äggröra och skinka till frukost, lunchen blir på Maison Pierre, jag hoppas det blir kött eller kyckling och middag blir det nog ingen idag..
Dagens mående: Känner mig sjuk, har ont i halsen..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0