Bak

Har haft en jättebra dag idag! Fick sova tills jag vaknade själv (vilken lyx!), har haft bästa Mona på trevligt besök, bakat och donat hemma, handlat, slängt skräp i Härnösands nya kretsloppspark, skönt att bli av med lite från vinden, och förberett maten och nu sitter jag i soffan och väntar på att Markus ska komma hem. Han ska lacka om sin bil så han for direkt när vi hade handlat och skulle blästra och spackla inför grundandet av bilen imorgon. 

Så här blev baket i alla fall: 


Sconsen blev ganska goda, smakade inte så mycket ägg så det var bra, knäckebrödet var helt okej och sen gjorde jag en vitlökssås också, till pizzan som vi snart ska äta. 

Gjorde lite "dricka" också till fredagsmyset: 



Must, Cola, Hallon och Vattenmelon! Så får man välja själv ;)

Nu hoppas jag att han kommer hem snart, annars är risken stor att jag somnar istället.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0