Strax framme i

Umeå! Där väntar en toppenhelg fylld med biobesök ikväll, Allstar imorrn för att käka och kolla Timrå - Modo matchen, mello och kanske även lite shopping! I like!!

Jag jobbade förresten min sista dag på förvaltningsrätten igår, innan min tjänstledighet det vill säga. Så, idag har jag jobbat min första dag på Ångermanlands tingsrätt! Kändes lite konstigt att gå upp en våning till och det kändes hyfsat fel att gå förbi hela FR på fikat, för att sätta mig på andra sidan av fikarummet.. Men jag tror att det här blir toppen! Jag kommer få lära mig så otroligt mycket, och jag träffar ju alla på fika/lunch och skulle jag dessutom sakna någon alldeles för mycket så kan jag alltid springa ner för trappan bara, så finns ju alla där :)

Nu ska jag snart av, vi hörs!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0