Nästan slut på helgen

Nu börjar helgen lida mot sitt slut, jag sitter och väntar på tåget hem till Härnösand. Får se om det är i tid för en gångs skull.. Jag skulle helst vilja att det inte blir några förseningar sen heller, för jag hade tänkt att se Johan Falk innan jag ska sova.

Sedan väntar en hel vecka sprängfull med en massa roliga saker! Jag återkommer till det. Prio ett den här veckan är att jag ska ta mig igenom en hel arbetsvecka på mitt nya jobb, det blir spännande! Jag ska smygstartar redan på tåget genom att läsa Beredning av Brottmål, hoppas nåt fastnar så blir det lättare imorgon.

Jag återkommer förhoppningsvis lite senare med vad jag har shoppat i helgen, hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0