Med eller utan sällskap

Jag skulle ju återkomma om alla mina planer för veckan, jag har så mycket att jag inte ens hinner skriva vad det är jag gör! I måndags jobbade jag och sen var jag ut och käkade med Anna och sen gick vi på bio och jag fick äntligen se Ego, med den otroligt snygga Martin Wallström i huvudrollen :) Den var väldigt bra!

Tisdagen spenderades på jobbet och sen gymmet med Lina. Vi har egentligen zumba toning på tisdagar, men eftersom det är sportlov så var den inställd. Men det gick ju bra ändå.

Just nu har jag precis ätit en god sallad från Subway, jag sitter på bussen mot Sundsvall för jag ska lyssna på Johan Glans ikväll. Med eller utan sällskap, vill ingen följa med så åker jag själv. Jag bestämde mig för några år sedan för att jag inte skulle missa nåt roligt bara för att ingen vill följa med, det går ju minst lika bra att åka på saker själv. Var iväg till Stockholm själv en helg förra året, min årliga teaterresa. Såg tre teatrar och det gick också hur bra som helst att göra själv :)

Passar även på att utnyttja tiden på bussen till att jobba lite, försöker lära mig lite nya uttryck och så.

Tjingeling!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0