Solo i Umeå

Jag befinner mig i Umeå sen i fredagskväll, jag hälsar på Emelie. Just nu är hon dock i skolan så jag strosar runt på stan en sväng själv. Åker hem senare ikväll, jag ska ju upp och jobba som vanligt imorrn. Men skönt att vara ledig så här en dag extra, jag tror att det behövdes.

Hittills har jag i alla fall shoppat en hel del, varit på 75-års fest (3 st som fyllde 25), kände dock ingen förutom Emelie men det gick bra ändå, det var rätt roligt, käkat på Allstar och sen har jag även utnyttjat min födelsedagspresent, ett biobesök, vi såg Flight, inte min typ av film, men ändå helt okej, bättre än förväntat faktiskt.

Nu ska jag kila vidare, tänkte leta upp en affär som heter Önska, det brukar alltid finnas så mycket fint där.

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0