Planer för helgen

Jag tror att den här helgen blir kanon! Till att börja med ska jag äntligen gå och klippa mig imorgon!! Jobba vidare och sen på kvällen ska jag till Martin och Lina och umgås. Lördagen ska jag dessvärre tillbringa till största del i tvättstugan, men på kvällen blir det Melodifestivalen för hela slanten! Kalla mig gärna tönt, men mello måste man titta på! På söndag ska jag, Tess och Johan åka lite pulka och sen grilla. Blev plötsligt toksugen på antingen det eller åka en långtur på längdskidor, kan tillägga att jag fullkomligt hatar att åka skidor så det är rätt märkligt.. Men, pulka och grillning blir nog toppen, hoppas på sol bara. Senare på söndagen ska vi leta en resa till solen i april. Jag tror att det blir en toppenhelg, och det bästa av alltihop är att jag får sova hur länge jag vill både lördag och söndag, vilken lycka alltså!

I brist på roligare bilder, dagens middag: Kycklinggratäng med paprika och zucchini och till det en sallad. Mycket gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0