Lite gladare

Hm, känner mig för tillfället lite gladare i själen. Jag har pratat med D och det känns väl fortfarande inte bra, men helt okej. Jag får väl leva med att ha honom i tankarna ett tag till dock, för han lämnar nog inte mig i första taget.

Jag har haft en jättebra helg! I fredags passade jag på att handla med Anna, tvätta och städa, finns det nåt bättre än att vakna upp en lördag morgon och veta att det är nystädat och fräscht? Lördagen spenderade jag först på stan med mamma, Jozzie och Mats, sen blev jag hämtad av Johan & Tess för jag skulle dit och käka middag. Det blev en jättetrevlig kväll, som alltid med dessa underbara, vi käkade god mat, drack lite vin, spelade spel och pratade, härligt! Helgen avslutade jag med att hälsa på farmor och blev än en gång bjuden på middag innan det var dags att åka och hämta mamma & Mats för bio :) Wallander - Den orolige mannen, tyvärr inte den bästa jag har sett, men helt okej ändå.

Nu ligger jag i sängen och förbannar mig själv för att jag aldrig kan gå och lägga mig i tid en endaste gång.. Kommer ju vara supertrött nu igen när jag ska upp om några timmar -.- Att man aldrig lär sig!

Nej, godnatt! PUSS!

Bild från i lördags :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0