Låg humor

Även om det har varit en jäkligt stressig dag så har jag skrattat nåt så kopiöst! Lottie, en kollega, hann inte få med alla sina kallelser med posten, och då måste vi frankera breven själva och lämna in dom på posten efter jobbet. I alla fall så var hon väldigt stressad för hon skulle själv inte hinna till posten, utan Anna-Karin, en annan kollega, skulle ta med breven åt henne, så haffar hon mig i korridoren och ropar: "Emmelie, kan du hjälpa mig att slicka, det är lite bråttom här!" Varpå jag stannar upp helt, dels helt förskräckt och dels håller jag på att skratta ihjäl mig! Vi hade alltså inga självhäftande frimärken, utan det var såna här gamla hederliga som man måste fukta för att dom ska fastna på kuvertet.. Jag kan säga att vi skrattade ganska länge åt det där!

Nu är jag på väg hem från spinningen, det var ett halvjobbigt pass, han som brukar ha det var borta av någon anledning så det var en annan som körde istället, dock inte samma pass.

Återkommer om helgens planer när jag har käkat, cya!

Ungefär så här har jag sett ut idag förresten:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0