Gott nytt år!

Åh jag vet knappt vart jag ska börja, jag känner mig så sjukt jäkla glad!! Det är verkligen superhärligt med ett nytt år och därmed också nya möjligheter! Jag har inte hunnit med att skriva någon årsresumé för föregående år, så jag hade tänkt att jag skulle skriva den imorgon.

Annars då? Vi hade en härlig nyårsafton igår med god mat och trevligt sällskap, fina fyrverkerier (som dock inte syntes så bra i och med att det var så dimmigt), traditionsenliga Grevinnan och betjänten och sen vid tolvslaget så lyssnade vi såklart på när Jan Malmsjö läste Nyårsklockan. Mysigt!

Nu ska jag städa undan lite och försöka sova, får se om jag hinner skriva imorrn igen.

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0