Dagen D

Jag vet inte riktigt om jag ska se det här som en chans eller en risk. Visst, livet handlar väl delvis om att våga ta chanser ibland, men hur stor får risken vara? Jag har inte bestämt mig om jag är "modig" som tänker så här, eller om jag egentligen bara är korkad. Det är nog det senare.. Men jag struntar i det just nu, jag är småless på att försöka vara förnuftig hela tiden. Jag tänker göra det, tänk om det blir toppen? Eller tänk om det går åt skogen. Om det blir det senare så kanske åtminstone lärde mig en läxa, och plötsligt har jag förvandlat både risken och chansningen till en win-win situation.

Nej, nu har jag svamlat nog för idag.

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0