Bra kväll

Har haft Tess & Johan på besök ikväll, trevligt som alltid. Jag och Tess färgade håret på varandra, en blond och en brunett, jag det senare naturligtvis. Johan, stackaren fick sitta och titta på tv hela kvällen, men inte klagade han för det! Vi har pratat om att dra utomlands i april, förhoppningsvis bokar vi i helgen eller till veckan, jag trodde aldrig att jag skulle säga det men, jag längtar faktiskt efter lite sol och bad nu. Så, en resa till Spanien eller Grekland skulle inte sitta helt fel! Men, återkommer om det.

Jag har förresten deaktiverat mitt facebook-konto, jag tänkte försöka blogga mer istället. Jag satt på facebook i princip hela tiden och det ger ju inte direkt någonting. Man sitter där med över 300 personer i vänlistan, men man pratar och känner ju inte ens hälften, vad är grejen med det egentligen? Alltså missförstå mig rätt, man behöver ju inte prata med alla hela tiden men jag pratade kanske max med 10-20 st totalt. Visserligen är det roligt att emellanåt hålla kontakten med gamla klasskompisar och så, men man lever ju så olika liv och ärligt talat så känner man ju inte varandra längre. Så, nu har jag tagit en paus från det hela, på obestämd tid, det återstår att se hur länge jag klarar mig utan den. Klarade ju mig perfekt innan, så det borde ju inte vara ett problem, right?

Vidare så har jag äntligen bokat en klipptid!! Det är verkligen på tiden, håret ser mer och mer ut som en hästman.. Jag undrar hur mycket jag kommer måsta ta bort för att det ska bli någorlunda fräscht igen.. Svårt att få håret i ett bra skick när man älskar att färga det i olika färger och nyanser hela tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0