P.S I love you

Har haft en mycket trevlig kväll igen, jag känner mig väldigt glad idag. Jag gillar när jag är glad!

Jag, Martin och Lina kollade på Melodifestivalen och sen satt vi bara och pratade. Låtarna var som vanligt speciella på sitt eget lilla vis, ingen av låtarna som var med idag var speciellt bra och den enda låten som jag faktiskt kommer ihåg är Gosa, den blir nog barnens favorit. Jag gillade öppningsnumret dock, det var roligt och snyggt gjort. Tyckte att Danny skötte sig hyfsat bra ändå, med tanke på att han faktiskt inte ens tycker om att stå framför folk och prata. Han tittade ner i sina manuskort lite väl många gånger dock, men jag antar att det var för att han var nervös, det skulle jag också vara! Vid närmare eftertanke skulle jag aldrig kunna säga ett enda ord tror jag, jag skulle svimma innan jag ens hunnit ut på scenen. Så, programmet får väl kanske tre av fem toasters.

Vi kom fram till att jag har massor av filmer som jag måste se också, som jag tydligen helt har missat. På tal om film, just nu ligger jag och tittar på den fantastiska filmen P.S I love you. Jag älskar den filmen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0