Fantastisk dag!

Jag har haft en grymt bra dag idag, tänk om alla dagar kunde vara såhär!

Anna har fyllt år och min present till henne var en heldag med mig kan man säga, vi började med att gå på relaxen på badhuset, vilket ställe! Underbart stavas det! Otroligt bra! Att det dessutom ingår inträde till hela alltet på våra guldkort gör ju inte saken sämre direkt, även om det inte hade varit dyrt annars heller. Vi käkade lunch där och sen sjöng vi karaoke hos mig och fixade håret och så innan vi skulle dra iväg till Sam's och käka middag. Väl där så käkade vi en trerätters middag, jag är fortfarande sjukt mätt! Skagentoast till förrätt, grillad fläskfilé till varmrätt och nån slags chokladtårta till efterrätt, mums! Sist men inte minst, som final var vi på bio och såg En oväntad vänskap och jag kan inte säga annat att den var oväntat bra!

Så sammanfattningsvis så har det varit en superbra dag idag, tack för det! <3

Puss&Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0