Tjollahopp!

Idag har det flutit på ganska bra tycker jag, lagom mycket att göra på jobbet. Har även dansat Sh'bam med Lina, som vi alltid gör på tisdagar, hunnit se en film - Crazy stupid love, fullkomligt älskar den (!!), handlat och tagit en kvällspromenad.

Har också kommit fram till att jag nog har nån slags hat-kärlek till den här lilla staden som jag bor i. Jag älskar den för att den är så vacker på hösten och framförallt på sommaren, för att det är nära till havet, det finns en underbar park att spela kubb i, det finns ett väldigt bra videotek, jag har väldigt fina minnen härifrån, vi har en fin teater (som iof nästan aldrig tar in eller får några bra föreställningar) och den är väldigt mysig på sitt sätt. Jag hatar den däremot för att den är så liten, alla (typ) vet vilka alla är, man får ett rykte vare sig man vill det eller inte, den är urtrist på vintern (även om man alltid kan ta en promenad i den vackra naturen som faktiskt finns), vi får alltid (nästan i alla fall) se alla nya filmer på bio ett halvår efter resten av Sverige (om dom ens tar in den man vill se), det finns inte mycket att göra här och det är långa avstånd till det mesta.
Kan fortsätta länge, men det orkar jag inte, ska försöka sova nu.

En bild på "Härnösand by night":


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0