Tillbaka

Idag var jag tillbaka till jobbet, det är skönt med en sån där liten paus ibland. Man får lite perspektiv på saker och ting. Tränade efter jobbet, body balance med Tess. Body balance är verkligen superhärligt, det är en stund att varva ner och verkligen använda muskler man inte visste att man hade ens. Onsdagar har blivit heliga för mig, älskar den avslutande avslappningen! Den kan jag leva på länge!

På tal om pauser, imorgon är det en vanlig förmiddag på jobbet, men eftermiddagen är däremot lite annorlunda. Den ska spenderas med bästa prinsen på biblioteket. Vi sitter i en arbetsgrupp tillsammans med två andra och vi ska representera gruppen där och anteckna vad som sägs och jag ska även fota lite. Mötet handlar om domstolens bemötande gentemot de professionella aktörerna som vi har kontakt med och har bjudit in till ett möte, så det ser jag fram emot.

Nu tänkte jag gå och lägga mig, ska försöka vara lite tidig till jobbet imorgon, får väl se hur det går.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0