Superbra dag!

Jag har haft en riktig kanon dag idag! Startade dagen på relaxen med Tess, superhärligt! Vi satt där ändå tills vi fick ont i huvudet av värmen ;p Vi var där redan vid tio så efteråt gick vi och handlade lite lunch och gick hem till henne. Vi käkade lite och sen tog vi tag i hennes garderob, den människan har sjuukt mycket kläder!!! Tanken var att vi skulle rensa bort det som hon inte använder, jag är sjukt stolt över henne för hon slängde väldigt mycket kläder! Annars brukar hon vilja spara det mesta men nu gick det som en dans! Jag fick med mig en hel påse kläder också, mestadels sånt som jag inte kunde ha förut, så det var roligt!

När jag kom hem lagade jag lite mat, så nu finns det matlådor inför veckan också, perfekt! Är så jobbigt och tröttsamt att ställa sig och laga mat efter träningen, det hinner bli så sent innan man kommer i säng.

Just nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma och hämta mig, ska upp dit en sväng och hänga lite :)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0