Mysterium

Jag var med om ett litet mysterium härom dagen (var med om, säger man så?), med två teförpackningar.. Jag var på jobbet och lämnade mitt rum max 3 min för att först gå till Lottie som har rummet bredvid mitt, och sen gå ut till allkansliet för att prata med Micke, och döm om min förvåning när jag kommer tillbaka till mitt rum och plötsligt står där två förpackningar med te? Dom som känner mig vet att jag inte dricker kaffe, och egentligen inte te heller för jag tycker inte riktigt om varma drycker, men den här hösten har jag liksom gett mig fasen på att jag ska lära mig att dricka te. Jag har köpt en hel del olika sorter för att pröva, har hittills inte hittat nån som faller mig i smaken dock, men jag fortsätter att leta, nånstans måste det ju finnas ett riktigt "Emmelie" te! Tillbaka till saken, det står alltså två förpackningar med te på mitt skrivbord, men vem har ställt dom där? Jag körde lite uteslutningsmetoden, frågade alla som jag kunde tänka mig att det kunde vara, men det var ingen av dom! Jag upptäckte en ny sida av mig själv märkte jag, jag blev stressad av att inte veta vem som ställt dom där! Dagen gick och ingen gav sig till känna, likaså den här dagen. Så jag vet fortfarande inte vem som gett mig teerna. Ingen lapp, inget mejl och inget meddelande på chatten.. Prövade teerna idag och det var rätt goda faktiskt, båda två överraskande nog! Men jag har ju liksom ingen att tacka och sen kan jag ju inte hjälpa att jag undrar varför jag fick dom?

Var kommer dom ifrån?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0