Middagsgäst

Har haft en rätt så fin dag idag :) Började med att baka en laddning med Oopsies, till veckan är det hårdkörning som gäller! Efter en veckas uppehåll med träningen och fuskande vad gäller maten, så håller jag på att få ett mindre psykbryt! Blir arg när jag fuskar med maten, för jag vet ju så väl att det bara puttar mig längre bort från mina mål, och ändå så låter jag det ske. Känner ju dessutom att när jag väl fuskar så blir jag hungrig oftare, får ont i huvet och blir tröttare och på sämre humör, så det är ju aldrig värt det heller. Det här med träningen kunde jag ju i och för sig inte göra nåt åt, har haft så ont sedan jag ramlade så jag tyckte att det var bättre att vila den här veckan, men har känt nu på slutet att jag börjar bli stel i ryggen av att jag inte har tränat nåt, så nu får det vara nog med vila, imorgon blir det i vanlig ordning ett dubbelpass. Trodde aldrig att jag skulle känna så här angående träning, men jag har faktiskt saknat den på bara en vecka! Skumt det där.

Efter bakningen så förberedde jag lite för middagen, jag bjöd nämligen farmor på middag idag :) Plankstek, mums!

Hade även besök av Jozzie och Mats. Mats hjälpte mig med diverse grejer i lägenheten och Jozzie och jag var ute och plockade med oss en del av hösten in, gjorde lite dekorationer till middagen.

Just nu ligger jag i soffan och väntar på att Solsidan ska börja, är inte riktigt ett fan av det programmet men har bestämt mig för att ge det en andra chans!

Nu börjar det! Puss&hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0