Konstigt inlägg

Jag har precis läst igenom inlägget nedan och ser ju vad konstigt det blev, sjukt rörigt! Men jag orkar inte fixa till den heller, det får vara.

För att slippa behöva fundera så mycket idag har jag försökt sysselsätta mig bäst jag kan. Jag vaknade (som vanligt!) av att Anna ringde, jag hade i och för sig bett henne ringa när hon vaknade, inser ju vad dumt det var när jag tänker efter på när hon brukar vakna.. Sak samma, sen hämtade jag upp mamma som behövde en paus från sitt pluggande och så åkte vi upp på dollarstore, kappahl och sen handlade jag en massa dyra LCHF-grejer, vad sjuukt dyrt det är med såna prylar! Men men, jag ska ge det en månad till så får jag se vad jag gör sen. Efter det var jag ute en timme i stadsparken och fotade lite, var ju 100 år sen jag var ute och fotade, alldeles för länge sen. Ska försöka byta header nån gång framöver när jag har datorn hos mamma, jag har ju fortfarande inget internet hemma..

Hann med att pröva lite nya (och gamla) recept också, blomkålsris, pannkaka med grädde och hallon, stekte lite lax och sen gjorde jag i ordning veckans frukost: oopsies!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0