Jag har ändrat mig

Helvete vilken kväll eller ska jag säga natt?! Det som började i en mysig kväll i soffan med film slutade med vin och härligt sällskap istället, inte helt fel!

Wickan, Chrille, Stefan, Rickard och Jens kom hit inatt vid tolv och det hela slutade inte förrän strax efter fem imorse. Sov tre timmar och sen var det dags att åka till Birsta med världens bästa Anna. Det är ju tur att svängarna dit med henne brukar gå snabbt, jag är mer död än levande nu kan jag säga! Ligger i soffan och skakar som ett asplöv. Hann väl sova en timme precis, innan Chrille och Rickard kom hit och väckte mig nyss, var ju nån som var lite väl på lyset och glömde sin mobil här.. Nämner inga namn ;)

Planer för ikväll? Ligga kvar här i soffan, ska väl åka upp med bilen till bättre behövande, mamma alltså. Men det får bli senare, nu ska jag fortsätta titta på Pretty woman :)

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0