Idag startade dagen tidigt,

för jag skrev högskoleprovet idag, för andra gången i mitt liv, och fler lär det bli! Det gick inte alls bra kan jag säga, jag är verkligen helt värdelös på matte.. Såklart var det dessutom tre delar med matte! Funderar på om jag ska läsa matte, för det här var riktigt pinsamt..

Högskoleprovet tog upp hela dagen och ikväll har Anna varit här och hälsat på och sen åkte vi och handlade lite. Jag handlade verkligen lite, och ändå hamnade det på nästan 1000 kr! Jag tänker inte handla nå mer den här månaden, i ren protest för att allt är så dyrt! Haha!

Jag har precis sett det första avsnittet i den nya säsongen av Så mycket bättre, underbart program! Jag har rätt många favoriter (även om Takida & E-type är oslagbara!!) och i den här säsongen återfinns en av dom, Magnus Uggla! Fullkomligt älskar honom!! Sen är vi ju släkt också ;))

Nu blir det film, Hur man blir av med en kille på 10 dagar, skitbra film!

PUSS!

Den här bilden tog jag idag på Mittuniversitetet, jag satt längst upp under provet och det var ingen dålig utsikt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0