En dröm

När jag var liten hade jag en dröm. Jag drömde om att när jag blev stor så skulle jag jobba med nånting som innehöll mycket resande, jag skulle bo på många olika hotell på olika platser i hela världen. Jag minns att jag en gång såg framför mig ett stort och fint hotellrum med väldigt vacker utsikt, antingen i Stockholm eller Danmark (av okänd anledning). Just den här gången såg jag mig själv stå vid fönstret och beundra utsikten och utanför föll regnet och jag kände mig bara så otroligt lugn. Snacka om "aha-upplevelse" när jag kom hit och såg allt det här på riktigt! Jag befinner mig i mitt älskade Stockholm, på ett jättefint hotell och vad ser jag när jag tittar ut från mitt fönster, om inte regnet som smattrar mot rutan? Otroligt häftig känsla! Jag känner mig lyckligt lottad!

Direkt från sängen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0