Överraskning!

Igår fick jag en fantastisk idé, jag tänkte att det var dags att åka upp och hälsa på min underbara vän Emelie och Patrik uppe i Umeå! Sagt och gjort, jag kollade upp bussar och smsade med Patrik och planeringen var igång! 12.00 klev jag av bussen här i Umeå och visste att jag på nåt sätt skulle ta mig till Vasaplan, men jag hade ingen aning om hur bara.. träffade på en tant som jag fick en vägbeskrivning av och vips så var jag framme! Jag stod och väntade på Emelie och Patrik som till slut kom med en annan buss, det var så roligt för hon blev så glad! Sötjänta <3
Vi traskade omkring en sväng på stan, jag köpte nya skor och en tavla, det blir förhoppningsvis mer shopping imorrn :) Lunch käkade vi på döner kebab, jag åt väldigt god döner kyckling med ris, mums! Efter det åkte vi hem till dom i Umedalen :)

Det var allt för idag, nu ska vi baka!





Bild från förra gången jag var i Umep, sommaren 2010

PUSSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0