Love it!

Livet rullar på, i ganska behaglig takt. Sambon är inflyttad och kan numer kalla sig för norrlänning, ingen tvättäkta, men ändå.

Jag trivs som fisken i vattnet i min älskade lägenhet! Allt är inte riktigt färdigt, men nästan. Bara småsaker kvar nu, tavlor ska upp, lite fler lampor och sen är det förstås fläkten och kakel till köket som fattas. Men det kommer, jag har ingen brådska. 

Sambon är hos sin särbo, Erik gick precis hem och jag sitter och bara njuter av ensamheten med hela lägenheten fylld av tända ljus och Melissa Horn i högtalarna, ljuvligt!!


Jag saknar dig mindre och mindre, det kommer annat i vägen och det är bra
Jag saknar dig mindre och mindre, jag har glömt dig en vacker dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0