Det går bra nu, kompis det går bra nu!

Jag träffade elektrikern idag och rörmokaren skulle även han komma idag, det går framåt! Det gillas!! Annars då? Jag jobbar, jobbar och jobbar, tycker inte att jag gör annat, men ändå står flexkockan still.. kan vara mina sovmornar i och för sig.. ;)

Lägenheten är näst intill klar så snart blir det inflytt! Såå spännande! :D Blev till slut en liten knorr på det hela också, men det sparar jag till dagen inflytt blir, HEMLIS! 

Hm, kände när jag loggade in här att jag hade så mycket att skriva och berätta om, men vid närmare eftertanke så har jag nog inte det.. nej, det var nog inte mer, hejdå! 

PUSS!

I miss you like crazy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0