Då var det dags igen!

Sambon tycker att jag bara flyger och flänger hela tiden och jag börjar faktiskt hålla med henne för i höst har det/är det mycket, men jag klagar inte för jag älskar det!

Det närmsta dagarna ser ut som följer:

Onsdag; Jobb, middag på Kammarrätten i Sundsvall, övernattning på Elite hotel Knaust
Torsdag; Föreläsningar + lunch på hotellet, jobba eftermiddagen, Småstadsliv på kvällen
Fredag; Jobb i vanlig ordning, afterwork med sambon på Sam´s
Lördag; Dop i Gävle, blir väl kvar där till söndag eller måndag
Måndag; LEDIG! :D

Nu däremot, måste jag diska, eftersom min gulliga sambo övergav mig ikväll med all disk, för sin pojkvän (som för övrigt försvinner nu i två veckor så jag förstår henne), men ändå ;)) det där blev en hemskt konstig mening, men skitsamma!





Ni vet var jag finns!

PUSSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0