Lovelovelove

Härliga tider, bara en arbetsdag kvar innan helgen infinner sig! Hela helgen kommer jag tillbringa i lägenheten, måste riva mer tapeter och försöka bestämma mig för vilket golv och vilka tapeter som ska införskaffas. Har iaf tänkt mig en fondvägg i vardagsrummet med svarta ränder och lila i sovrummet och köket får nog bli vitt eftersom luckorna ska vara svarta.. får se hur det blir! 

Jag såg filmen G - som i gemenskap ikväll, så underbart bra film, för att inte tala om musiken i filmen! Jag har konstaterat det förut och jag gör det igen; JAG ÄR FÖDD PÅ HELT FEL ÅRTIONDE! Tänk om man hade fått varit född på säg 60-talet nån gång och bott i Stockholm! Så underbart, tänk om man hade fått äran att se t.ex Imperiet, Chattanooga, Nationalteatern, Reeperbahn eller varför inte Lustans lakejer, Magnum bonum, Brända barn eller Ebba Grön?! Klicka på någon av skivomslagen så kommer du till min helsköna lista med dessa underbaringar!



Nu ska jag städa undan lite kläder och sen ska jag se BB, riktigt sick program, men jag kan inte sluta titta! Nicky Sthlm är ju för söt!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0