Fredagsmys!

Ikväll kom Erik hit och såg på film, When in rome, ganska rolig film :) Han var för övrigt trött så han skrattade åt allt i princip, och när han skrattar, ja då går det inte att låta bli att skratta själv! Väldigt rolig kväll, det var välbehövligt efter den här veckan! Inget, och då menar jag inget har gått min väg på hela veckan, jag är förbaskat glad att den är slut snart! 

Annars då? Jo, det rullar på. Får mina små fnatt ibland och tycker att allt var bättre förr, har till och med börjat skriva på en insändare till tidningen? Om jag nu skickar in den är ju en helt annan sak förstås.. Hm, mer om den en annan gång kanske, för nu ska jag sova!

God natt!
PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0