Det går bra nu!

Peppar peppar.. man ska ju aldrig säga så har jag lärt mig! 

Det känns faktiskt ganska bra just precis nu. Jag har beställt det sista till köket och det kommer preliminärt hem till min dörr den 1a augusti :D Vilket innebär att jag förhoppningsvis kan flytta in i alla fall före jul! Haha, nej men jag har faktiskt jul som mål, jag menar det kan ju aldrig ta längre tid än så.. Eller? 

Vidare så har jag upptäckt att när jag är på min drömresa i Helsingborg så har jag dubbelbokat mig själv! Jag har till och med skrivit upp allt för att jag inte skulle kunna dubbelboka på nåt sätt, men ja det gick ju som det gick.. Men, nu verkar det också lösa sig på bästa sätt! Vad hemglihetsfull jag verkade ser jag, men jag skulle på en dubbel 30-års fest hos ett underbart par som faktiskt fyller år på samma dag! Men som sagt så verkar det också lösa sig nu, Therese pratade om att festen kanske blir i slutet på augusti istället :)

Tänk om allt kunde gå såhär bra! Men vänta, det gör det ju! YEEY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0