Söndag

Så har ännu en helg förflutit, men inte deppar jag för det inte, det betyder bara att jag är lite närmare resan, idag är det endast 6 dagar kvar till avgång!! Önskar att det var imorgon! Men, den som väntar på något gott och så vidare.. ;)

Helgen har jag spenderat nere hos Papi & co i Sundsvall, riktigt härlig helg faktiskt! Jag känner mig konstigt nog alltid så utvilad när jag har varit där, även fast man (oftast) blir väckt eller vaknar själv vid halv tio och blir trött redan vid 10, halv elva.. Jag menar att jag blir trött redan vid halv elva, när händer det hemma? Nej, helgen har bjudit på lite eyeshopping (sparar ju pengarna till nåt underbart!), filmmaraton med lillasyster, kalas hos Ante och sen har jag läst mycket också. Känner inte riktigt att jag har tid att läsa hemma, eller ja, jag tar mig väl inte tid helt enkelt, jag har oftast ingen läslust, men den kommer alltid tillbaka när jag är där nere av nån anledning. En annan sak som också kändes väldigt bra, var känslan av att inte vakna bakis :P blir en vit månad nu kan man säga, blev ju inget nu i helgen, blir inget nästa helg eftersom jag åker då och helgen efter det är jag ju fortfarande i USA så.. ;D 

Tror för övrigt att det blir en rätt bra vecka, jag har nåt att göra varje dag (om allt går som planerat dvs) och jag gillar när det är nåt hela tiden! Ska hinna med att träffa Tess för att planera inför resan, träffa Johanna, Ztoffe, Johan & Erik, sen ska jag iväg på hela 4 lägenhetsvisningar också! Hur nice som helst! Och som grädde på moset ska jag ju jobba i vanlig ordning, på mitt underbara jobb! Även om eftermiddagarna har en tendens att bli något sega nu när jag jobbar med arkivet på eftermiddagarna. Men, en vecka och sedan blir det semester! och när jag kommer tillbaka kommer Karin och jobbar tre veckor, det blir grymt! :D 

Nu däremot hör jag att crosstrainern ropar mitt namn, så nu blir det träning. Därefter uppackning och lite fix innan sängen^^

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Karin

Vet att du älskar och avgudar mig

men liksom... vem gör inte det? ;D



(ehehe, ironi på hög nivå.

ps. min mage kurrar så fort jag tänker på att jag kommer tvingas äta lunch vid kl ett... </3 ds.)

2011-01-31 @ 20:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0