Mitt hjärta värker och jag förstår inte varför,

det är inte logiskt någonstans..

Vår blickar dom möttes och jag såg hur du log
Det brann i min själ och jag kände i mitt hjärta
att det här funkar inte längre

För kärleken är stark men kärleken är svår
det du ser i horisonten är inte alltid det du får

Jag kämpar, men jag kommer inte fram
För kärleken är en gåta, kärleken är svår

Du var vackrast i världen, men inte samma person
Jag tappade respekten, nästan all attraktion

Varje gång är som den första gång vi sågs
Även om det är över nu

Allting har förändrats
Men du finns kvar

Jag minns det såväl, varför jag aldrig släppt det och aldrig gett upp
Kunde inte tänka logiskt eller sunt

Hjärtan som slår
Vi står där vi stod

Minns det som igår
Första gången du log

Som om jag snubblade pladask
På marken och bara dog

Mitt hjärta värker och jag förstår inte varför,
det är inte logiskt ..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0