1 januari 2011


Mitt 2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag var på Arvika festivalen, verkligen nåt som måste upplevas, går icke att beskriva!

Har du några nyårslöften?
Håller aldrig dom så nej..

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Hm, jag fick en tremänning!

Vilka länder besökte du?

Har bara varit i Sverige i år ;O

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
25 februari i Göteborg, Kevin Costner konserten med Johanna & Anna, 31 december, grym fest! 

Vad var din största framgång 2010?
Fick fast jobb som domstolssekreterare på Förvaltningsrätten

Största misstaget?
Oj, finns otroligt många, fokuserar inte på det längre, ser bara framåt och lär mig av de gamla misstagen 

Bästa köpet?
Måste vara min julklapp till mig själv!

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, bio och annat roligt

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, massor!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Petter - Rostig kärlek
Oskar Linnros - Från och med du
September - Mikrofonkåt
Sean Banan - Gott nytt jul
Alan Jacksson - Freight train
Eminen & Rihanna - Love the way yoy lie

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Det varierade, men på det stora hela tror jag att jag var mer ledsen tyvärr, men det ska bli ändring på det 2011!

Vad önskar du att du gjort mer?
-

Favoritprogram på TV
Tittar inte så mycket på tv, blir mest film, men typ Svenska Hollywood fruar i så fall

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Hade familj, släkt och vänner hemma och kvällen bjöd på festligheter

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Mycket leggings med linnen och koftor

Den bästa nya personen du träffade?

Maria, lätt!
Är det något du saknar 2010 som du vill ha 2011?
En bättre värld
Har du varit sjuk eller skadat dig?
Var sjuk hela sommaren, opererade bort halsmandlarna i September
Hur tillbringade du nyår?
En grym middag + fest med grymma människor!
Största musikaliska upptäckten?
Alan Jacksson, Olle Hedberg
Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Ja
Vem saknar du?
Bara jag vet
Hur ser nya året ut?
Jag tror första halvan av året kommer att bestå mycket av inhämtande av ny kunskap framför allt i mitt jobb, förhoppningsvis några resor, mindre grubblande och mycket skratt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0