1 av 3!

Heey! 



Idag sänds Guldbaggegalan 2011! Soom jag har längtat efter detta program! <3
Detta är ett av tre program som sänds varje år där det är helt omöjligt att få tag på mig under programmets gång, har det väl börjat får du vackert vänta tills det är slut. Det spelar ingen roll om du är i samma rum, jag är icke kontaktbar under dessa oftast 1.5 eller 2 timmar!

Idag hejjas det såklart på I rymden finns inga känslor, som är nominerad till hela FYRA guldbaggar! Bästa film, Bästa manuskript, Bästa manliga huvudroll (Bill Skarsgård) och Bästa kvinnliga biroll (Cecilia Forss). En fenomenal film om du frågar mig! Nåt annat som är grymt med den här filmen är att den är inspelad till största del i Västernorrland och dessutom så är Andreas Öhman (regissören) från Kramfors och endast 25 år gammal! Grymt, dessutom som om det inte vore nog så är filmen även Oscarsnominerad! Helfränt! 

Hoppas bara att inte Petra Mede förstör hela kvällen, hur man nu kan vara så korkad att man väljer att ha henne som programledare till ett så pass prestigefyllt program det förstår jag inte..

Nej, nu börjar uppladdningen inför kvällen, Cya! 

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0