OHYES!

Nu är det färdigt, idag har jag skrivit på papperen på min lägenhet, MIN lägenhet!

Hm, ja ikväll ska jag väl träna, kolla på nån film och sedan slockna i sängen,
NEJ, jag bara skoja!
Inatt åker vi ner till Arlanda för att imorrn bitti åka vidare till New York med mellanlandning i Schweiz.
Kommer bli awesome! :D 

Nu måste jag packa vidare, jag är nämligen inte klar än :P Typiskt mig att packa samma dag som jag åker..

Until then, PUSS!

First we take Stockholm, then we take Schweiz and then
NEYORK!


Kommentarer
Postat av: Bättan

Tycker det är måttligt orättvist att du ska till New York! :O Men du får ha det asbra! Och grattis till lägenheten! :D

2011-02-04 @ 20:33:10
URL: http://uglyinsanity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0