Sista april 2011

Då var det dags igen, nu är det sista april igen! Jag tyckte det nyss var det :P Som traditionen säger så blir det grillning på Sälsten! Jag gillar den traditionen, jag tror dock inte att den kommer leva vidare så värst länge, vi blir bara färre och färre hela tiden.. lite tråkigt, men men. Det flesta tycker att det är så kallt, men jag, Emelie, Sanna & Joa är järngänget så vi kommer såklart att vara där! Sen kommer faktiskt några till ;D Får se hur länge vi blir kvar ikväll, men nu är åtminstonde solen ute och joinar oss, underbart!



Jag och Emelie förra Valborg <3

Nej, nu ska vi fixa musiken till kvällen!
PUSS och Välkommen Våren!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0