Fredagsmys!

Jag hann inte uppdatera något igår, blev så stressigt efter jobbet. Jag var nämligen bjuden till Tess & Henke på mat igår. Tess hade lagat en grymt god tre-rätters middag till henne och mig, till förrätt var det skagen toast, med egengjord skagenröra, till varmrätt kyckling filé fylld med nån god ost och soltorkade tomater och slutligen till efterrätt hade hon bakat en Schweizernöt tårta och till detta drack vi några glas sparklingvine, sjukt gott var det! Efter det gick vi på bio och såg den här; 



Den var faktiskt riktigt bra! 3 av 4 toasters! Efter bion satt vi oss på "stjärtvärmarna" och pratade gamla minnen och skrattade i typ en och en halv timme, grymt rolig kväll! 

Nu måste jag dock fortsätta städa mitt rum, ha det!
PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0