Update!

Hey! Long time, no see! Operationen är avklarad and I´m in pain! Allt gick bra, jag fick inhalera väldigt roligt medel och poff så var jag ett par mandlar fattigare ;D Men allt efteråt! Jag har vääldigt ont i halsen! och dagarna på sjukhuset ska vi inte tala om! Tur att Mats hade med sig datorn till mig när han, mamma och Jossan kom och hälsade på mig! Annars hade jag haft supertråkigt! Dessutom kom pappa, Pontus och Victoria och hälsade på, med tidningar! Jag garvade rätt mycket åt mig själv också, jag inte bara lät som en 175-årig tant, jag såg verkligen ut som en också! Jag fick ju inte ha mina egna kläder där direkt, mamelucker, knästrumpor och ett långt vitt linne and no bra! See were I´m going people?! Nej, jag hoppas bara att det var värt i det långa loppet, för just nu har jag för ont för att ens hoppas.. Hela den här veckan har bestått av pain och movies! Bara film i en vecka klagar jag ju absolut inte på, men det blir lite tråkigt i längden faktiskt.. men i helgen har jag iaf haft lite sällskap av en snäll vän, Erik! Vi har sett massor av film och ätit glass i stora lass! 

Glass och film är ungefär vad kommande vecka kommer att innehålla också, eftersom jag är sjukskriven till nästa söndag. Jag ska dock försöka pigga på mig och läka ihop till fredag har jag fått order om, Anna ska ha sin 20-års fest då, och det skulle vara väldigt tråkigt om jag skulle missa den. Orka skulle jag nog kunna tvinga mig själv till, problemet uppstår när det blir mycket folk inblandade, eftersom jag är ny-opererad och har två stora sår i halsen kan jag väldigt lätt få en infektion, vilket inte skulle vara så bra. Men, vi får helt enkelt vänta och se och hoppas på det bästa :) 

Godnatt&sovgott! PUSS!
Oh, just det! Imorrn ska jag och mamma iväg och kolla på en väldigt fin lägenhet! Hoppashoppashoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0