Måndag!

Jag trodde aldrig att jag skulle säga det här; men guud så skönt att det är måndag! Jag har jobbat min första dag efter två veckors sjukskrivning! Jättehärligt! Lunchade med en kär arbetskompis också, Maria! :) Vart en trevlig lunch på Amenta, var en jättegod pastasås idag :) Efter jobbet har jag också hunnit med en sväng på dollar, hittade dock bara det ena jag skulle köpa, ett fotoalbum/fotobok, jag skulle ha fotohörn till det också, men några sådana hittade jag inte, så det får jag väl leta på stan istället. Började fixa iordning med mina miljontals foton igår (känns som det är miljoner iaf) och upptäckte ganska snart att fotoalbumet inte skulle räcka till, och inte fotohörnen heller för den delen. Men men, nu ska det äntligen bli lite ordning :) 

Just nu håller jag på att laga mat, stuvade makaroner och korv står på menyn idag! Om en timme blir det ljusparty med Maria också! Jag har flyt idag känner jag! :) Mera av sånna här dagar, tack! 

Nej, åter till maten!

PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0