Hockey och annat!

Har precis kommit hem från en sväng på stan, mat och sen hockey! Detta gjordes med Johanna & Cebbe! Gjorde misstaget och gå hem, vadå jag bor ju jättenära högslätten, men som sagt det var ett STORT misstag, jag är dyngsur nu! Det spöregnar nämligen ute och jag och Cebbe gick dessutom i motvind -.- Inte kul! Vad som däremot var kul var att jag äntligen har köpt mig vantar, två par till och med! Tyvärr varade inte lyckan så länge, då de ena paret redan på hockeyn gick sönder -.- Dock kunde Johanna fixa dom ;) Kunde även pricka av lite mer saker; underkläder, mascara och nytt puder! Ska ju till Birsta på lördag, med http://kemppainens.blogspot.com/, försöker att åka dit en gång i månaden, när vi har fått lön och kan shoppa loss! 

Nej, nu måste jag gå och värma mig, jag som aldrig fryser, jag håller på att frysa ihjäl! 

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0