Helg-party-godis!

Ja, jäklar, nu är det visst helg igen! Det går fort här! Det har redan gått två veckor sedan jag opererades och jag börjar jobba på måndag igen. Trodde det skulle kännas motigt eftersom jag har varit hemma i två veckor, men det känns hur bra som helst! Jag har saknat jobbet, men mest arbetskompisarna då! Åh, när jag tittar i almanackan så ser jag att Maria bör vara på plats igen också, härligt! Henne har jag saknat mest av alla tror jag, var länge sen nu!

Ja, även den här veckan har bestått av film i massor, eller ja tv-serier om jag ska vara helt ärlig, Huset fullt och Vänner :) Men igår tog jag ett litet avbrott i några timmar, lockade håret, sminkade mig, bytte ut pyjamasen mot nåt som iaf liknade en party-outfit och sist men inte minst slog jag på partyhumöret och drog iväg på Annas 20-års fest! Riktigt trevligt faktiskt, även om jag tyvärr tror att det hade varit roligare om jag hade haft lite alkohol i kroppen, men men det gick ju ändå. Äter ju fortfarande morfin, för är inte riktigt 100 i halsen än, och alla vet ju att man inte ska blanda tabletter med alkohol? ;D Var hemma relativt tidigt ändå, vid halv ett. Hade dock varit hemma ännu tidigare om det inte vore för den där sabla taxin! Jag, Sanna & Tobias stod och väntade på den i 40 minuter tror jag, svinkallt var det också! När jag ringde andra gången så kom den efter kanske en kvart. 

Det var en liten update om vad som händer. Men nu måste jag kila ner och börja med maten, syster yster kommer och käkar idag, har blivit lite av en tradition på lördagar, I LIKE! <3 Men de tre senaste lördagarna som hon har varit här har vi ätit kött och typ kroketter, så idag blir det kyckling-wok ala Emmelie istället, måste ju bryta mönstret nån gång liksom ;) 

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är alltid kul att titta på tv. :D

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-24 @ 15:35:18
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0