Heelg!

Så var helgen här och det är endast två dagar kvar till the O-day! Jag som skulle bli bättre på att uppdatera, vi såg ju alla hur det gick.. nej, men några rader om vad jag gör kan jag väl kladda ner ;)

Igår var jag upp till Erik och käkade ost och kex, drack lite vin och kollade på film, Big Stan blev det, ganska kul film! Väldigt trevlig kväll som absolut ska göras om! :)

Idag blev det en sväng på stan med Magdalena, Emma, Kim & Carro. Hittade två presenter till lillebror som fyller år imorgon, sötgurkan min! <3 Hittade också äntligen ett par snygga strumpbyxor, jag som inte ens gillar strumpbyxor? :P men de här var riktigt snygga faktiskt :) Ikväll blir det film med Cebbe & Bättan, får se om Erik hänger med en stund också innan han börjar jobba vid nio.

Annars känner jag mig rätt arg idag faktiskt, men jag vet inte riktigt på vad.. nu ska jag gå och hänga tvätt tänkte jag, jag vill ju helst slippa se ut som en uteliggare när jag ska ner till pappa imorrn liksom! Later! 

PUSS! 

































Min lilla vän, vad har du för dig?
Löven faller, dagarna blir allt mörkare
Min lilla vän, vad har du för dig?
Vinden blåser allt oftare upp till storm
Min lilla vän, vad har du för dig?
Allt vi sa flög iväg med de vackra fåglarna
Min lilla vän, vad har du för dig?
Vi glider allt längre ifrån varann
Min lilla vän, vad har du för dig?
Hösten är här, alla löv är åter vackra
Min lilla vän, vad har du för dig?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0