Fredag står det, PUCKO!

Wiie, äntligen fredag! Har haft en jättebra dag faktiskt, lite seg kanske, men bra! Vi hade driftstörningar på jobbet idag ända fram till klockan ett, och eftersom nästan allt jobb finns i ett system på datorn så blev det vääldigt svårt att jobba :P men men, jag hittade en annan sysselsättning, jag läste domböcker hela morgonen, och det är ett jobb som ändå ska göras men som inte hinns med annars så det var bra i alla fall. 

Efter jobbet var jag iväg och käkade med grabbarna på Sam´s, käkade grillad fläskfilé och potatisgratäng, MUMS! Träffade även på Tess och Henke, de firar ett år idag, Grattis sötnosar! <3 Sen blev det en sväng till Coop, de hade ju billigt godis för medlemmar och det var ett tag jag käkade godis nu så :) 

Just nu sitter jag och spelar lite farmville och tittar på idol, Olle och Geir är ju grymt bra! Ska betala ljusen och även några auktioner som jag har vunnit på tradera :) Har köpt lite piercingsmycken ^^  

Imorrn på dan blir det birsta med Tess och på kvällen blir det utgång med Maria, antingen på Parken eller på krogen, det får vi se :) 

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Emma

sv: Mycket möjligt Emmelie, jag vill iaf! Ska höra om nollåttan också vill! Ska du dit? :D

2010-11-01 @ 19:27:25
URL: http://emmakjonsson.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: hahaha om Paula gillar rock? haha... njaaa men hon gillar väl Nitro ^^ Fan vad nice! Var köper man dom? :D

2010-11-02 @ 13:54:11
URL: http://emmakjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0