Blåsigt värre, men jag älskar hösten!

Fasen, jag måste ju ta och skärpa mig vad gäller bloggandet, det här går ju inte! Man kan ju tro att det inte händer nåt alls i mitt liv för tillfället (A) Nej, men skämt å sido, jag måste bli bättre på att blogga, jag har ju ändå haft bloggen i två år, men jag hinner liksom inte.. jag tror det får bli min ursäkt, fast egentligen är den urusel, för jag gör egentligen inte så himla mycket, en "vanlig" dag blir ungefär: Vakna, jobba, komma hem, gå ut och gå/springa, äta, sova. Jag har liksom ingen energi i kroppen, nu har det ju en naturlig förklaring efter som jag har järnbristanemi och har haft det ett bra tag nu plus all skit med halsen hela långa sommaren, men snart, mycket snart blir det ändring på det hoppas jag! Efter operationen bör jag vara fit for fight igen, eller ja jag har ju kvar anemin iof.. Jag har tabletter mot det, men det är så hemska biverkningar så jag kan inte ta dom lika ofta som jag borde, vilket resulterar i att jag blir trött, vilket i sin tur suger! Men nog om det, efter regn kommer ju solsken, eller hur var det nu? 

Nu ska jag sova, ska ju upp och jobba imorrn! Åh, ska luncha med Fröken Forslund, Fröken Eriksson samt Fröken Frånlund imorrn också, det ska bli mycket angenämt!

Måste ju ut och fota igen snart också, blir ju himla sugen när jag ser Fredriks foton, http://www.the-proffesional.daportfolio.com/ eller http://the-proffesional.deviantart.com/favourites/ så himla grymma! Att det är min favorit-mys-årstid gör ju knappast saken sämre, titta bara på de otroligt vackra löven som faller varje dag!


Godnatt!
PUSS! ♡


Kommentarer
Postat av: Annika

Operation? :O ojoj det lät inte kul :(

2010-10-05 @ 10:20:07
URL: http://ankanandersson.blogg.se/
Postat av: Annika

Ooooh hur gick det då? :O

2010-10-05 @ 13:50:40
Postat av: Fredde

Tack för reklamen! :D



Och lycka till med operationen. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0